Vážení zákazníci, pokud jste u nás byli registrováni, Váš účet nebyl přenesen. V případě zájmu si vytvořte registraci novou.

Doprava - způsoby a cena doručení

 


Logo 


Vaše zásilka bude ze skladu expedována v pracovní dny do 24 hodin od vytvoření objednávky (pokud není uvedeno jinak).

Doručení proběhne následující pracovní den.


Příklad: Objednávka vytvořená ve středu bude expedována ve čtvrtek. Doručení proběhne v pátek.

- platba za dobírku na místě řidiči PPL v hotovosti nebo kartou

- doručování i v sobotu

- možnost vyzvednutí zásilky v PPL Parcel Shopech (pouze platba v hotovosti)

 

Cena přepravného ČR:

- platba předem při doručení na adresu 89 Kč

- platba předem při zvolení ParcelShopu 85 Kč

- ZDARMA při nákupu nad 1499 Kč

- platba dobírkou + 35 Kč

 
- doručení následující den od pondělí do soboty

- emailová a SMS komunikace o stavu zásilky s možností změny dispozic doručení. V den doručení informace prostřednictvím SMS s časem doručeni v rozmezí 2 hodin

- ve vybraných lokalitách možnost výběru z denního (8:00 – 18:00 hod.) nebo večerního doručení (17:00 - 21:00 hod.), výčet PSČ s večerním doručením naleznete zde

- věrnostní program - 3 iBODy pro příjemce soukromých balíků

- možnost doručení zásilek do sítě PPL ParcelShop s výběrem pobočky při nákupu v košíku (mapa)

- rozmysleli jste se po odeslání objednávky, nebo Vás řidič nezastihl? Navštivte stránky www.pplbalik.cz, kde si po vložení čísla zásilky můžete změnit místo doručení do ParcelShopu

- svůj balík si můžete vyzvednout do 7 dnů od uložení a bude Vám vydán po ověření údajů z průkazu totožnosti, platba za dobírku v ParcelShopech je možná pouze v hotovosti!

S dotazy a připomínkami kontaktujte zákaznický servis PPL na čísle 840 775 775.