Doprava - způsoby a cena doručení

 

Vaše zásilka bude ze skladu expedována do 24 hodin od vytvoření objednávky (pokud není uvedeno jinak).

Doručení proběhne následující pracovní den.


(Příklad: Objednávka vytvořená ve středu bude expedována ve čtvrtek. Doručení proběhne v pátek.)


 

 

- platba za dobírku na místě řidiči PPL v hotovosti nebo kartou

- doručování i v sobotu

- možnost vyzvednutí zásilky v PPL Parcel Shopech (pouze platba v hotovosti)

 

Cena přepravného ČR:

- platba předem 69

- platba dobírkou + 39

 

logo_PPLlogo_ParcelShop

- doručení následující den od pondělí do soboty

- emailová a SMS komunikace o stavu zásilky s možností změny dispozic doručení. V den doručení informace prostřednictvím SMS s časem doručeni v rozmezí 2 hodin

- ve vybraných lokalitách možnost výběru z denního (8:00 – 18:00 hod.) nebo večerního doručení (17:00 - 21:00 hod.), výčet PSČ s večerním doručením naleznete zde

- věrnostní program - 3 iBODy pro příjemce soukromých balíků

- možnost doručení zásilek do sítě PPL ParcelShop s výběrem pobočky při nákupu v košíku (mapa)

- rozmysleli jste se po odeslání objednávky, nebo Vás řidič nezastihl? Navštivte stránky www.pplbalik.cz, kde si po vložení čísla zásilky můžete změnit místo doručení do ParcelShopu

- svůj balík si můžete vyzvednout do 7 dnů od uložení a bude Vám vydán po ověření údajů z průkazu totožnosti, platba za dobírku v ParcelShopech je možná pouze v hotovosti!

 

S dotazy a připomínkami kontaktujte zákaznický servis PPL na čísle 840 775 775.

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. ok